Varför publicerar ni inte de frågor som ställs ?

Jag har ställt flera frågor angående problem på tv.nu , men ni publicerar inte och svarar heller inte. Är detta supportforum ett stort skämt eller är det seriöst ? Man börjar ju undra. !!!

Kommentarer

  • Hej Ove,

    det inlägg jag ser att du gjort gällde kanalen Out TV (2 samt 4 januari) om att sändningen inte stämde överens med själva tablån, vilket vi också svarade på där vi sa att vi skulle kika på problemet.

    Vilka frågor är det du anser att vi inte svarat på? 😀

    Återkom gärna så ska vi ge dig så bra svar vi kan!

    Johannes