väldigt få filmer visas

Varför visar ni så få filmer nu. Förr kunde man se många fler.

Kommentarer

  • Hej Olof, och tack för ditt meddelande!

    Du får säga till om jag missförstår dig här, men kanske är det så att du ser detta på skärmen (om du t.ex. använder mobiltelefon):

    I sådana fall är det vårt nya filter (som vi just nu testar) som ligger ovanpå tablån. Det är tänkt att guida till vilka filmer som visas idag och på vilka kanaler. Samma mängd filmer visas men på ett lite annat sätt. Om du scrollar ner på sidan kommer du se att alla dina kanaler finns representerade med sina respektive filmer.

    Var detta svar på din fråga?

    Vänliga hälsningar

    Magnus