Vad betyder symbolerna i tablån

Hej.
Vad betyder dom nya Symbolerna i tv tablån.
Tack på förhand.

Kommentarer

  • Hej Omar!

    Tror vi är lite oklara med vad våra symboler betyder, där kan vi bättra oss. Symbolerna betyder följande:
    Röd ring framför titel - Programmet är live, t.ex. sport eller nyheter
    Play-knapp (liggande triangel) - Programmet går att streama, klick in på infon så ser du länkar och var den finns att streama.
    Filmremsa - Film
    Nummer med stjärna - Imdb-betyg, betyget på den största filmdatabasen som finns online som många använder när de vill se om en film är bra.
    Hjärta - Bara för användare med tv.nu-konto, men om man är inloggad och favoriserat programmet så syns det i tablån.

    Hoppas det hjälpte!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Längst ut till höger står det ibland +1 eller +2.
    Vad innebär det?
  • Hallå Eugenio,

    det betyder att det är +1 eller +2 ytterligare streamingplattformar som visar den specifika serien/filmen 😀

    Ha det bra
    Hälsar
    Johannes