Utskrift

Jag har fått svar från er att det ska gå skriva ut markerade program, vad har ni för IT- tekniker kan dom inte fixa felen, för det går inte skriva ut något markerat alls.
Hälsningar
Richard

Kommentarer

  • Hej,

    Det fungerar på våra testenheter. Kan du skicka länken till den utskriftsvänliga pdf:en?

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • jag bifogar pdf
    hälsningar
    Richard
  • Hej,

    Nu har vi släppt en till fix. Prova gärna igen, se till att du startar om webbläsaren och refreshar sidan.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Om det inte funkar, skicka länken till pdf:en också (inte bara bifoga dokumentet) så är det lättare för oss att felsöka.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor