Uppgifter om repriser på program

När jag tittar i dagens program och vill veta om en film går flera gånger så ser det väldigt ofta ut som att den inte gör det men om jag använder sökfunktionen o letar upp filmtiteln så kommer det upp repriser.
Kan ni fixa denna bugg?
Kan hända att mitt mail inte fungerar ä,  det viktiga är att de går fram.

Kommentarer

  • Hej Anders,

    Det låter konstigt, du ska kunna se övriga sändningar om du scrollar ner lite i beskrivningen under rubriken "Visas även". Har du något exempel på en film som inte funkar så hjälper det oss när vi felsöker.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Funkar ff inte!