Uppdatering

Efter uppdatering av tv.nu startar inte programmet

Kommentarer

  • Hej,

    Det var inte bra, har rapporterat det vidare till utvecklarna. Kan du testa att installera om appen, har hjälpt ett par andra som haft problem.

    Trevlig helg,
    Victor
  • Efter att jag stängt appen och sedan hämtade hem den från molntet fungerar tv.nu igen.
  • Ja, men kanalvalet är raderat
    Nästa gång ni skall göra en sån kraftig uppdatering av appen, kan det vara en idé att köra en beta med stresstest (tips)
  • Kass ! (Ipad 2, ios 9.3.5)
  • Så fruktansvärt uruselt att ni inte uppdaterar er på vad som sker Live inom sporten

  • Efter er uppdatering så fungerar tv.nu inte på en gammal iPad mini.
    Programmet startar med blank skärm. Terminerar efter ett tag.
  • Hej,

    @Sten, @Sven har ni testat att installera om?

    @Peter, tråkigt! Vi testar så klart apparna men buggen beror på en annons så det är svårt att veta på förhand tyvärr. Du kan skapa ett konto om du vill vara säker på att dina uppgifter inte försvinner, då sparas de i vår databas och inte bara lokalt på din enhet.

    Vi undersöker problemen och kommer att åtgärda det med en uppdatering inom kort!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Efter senaste uppdateringen fungerar inte appen så jag använder inte den längre. Ju längre tid det tar att fixa felet desto större risk att jag hittar annat alternativ.
  • Hej Chrille,

    Har du provat att installera om appen?

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Nej det vill jag inte för då tappar jag alla inställningar.
  • Hej Chrille,

    Tyvärr måste du göra det om du ska få appen att fungera igen. Om du är inloggad så kommer dina inställningar vara kvar, bara att logga in igen så följer de med.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Hej Lotta,

    jag behöver lite mer specifik förklaring till vad som händer när det blir fel. Kraschar appen direkt när du öppnar den eller kommer du in i appen? Vilken version av iphone har du?

    Ha det fint

    Hälsar
    Johannes
  • Hej! Jag har en IPhone 6s.
    När man klickar på ikonen så blir den typ grå och ingenting händer. Har raderat den flera gånger och sen laddat ned igen men samma sak händer varje gång.
    Allt det här efter er senaste uppdatering.
    Hälsningar Lotta
  • Hej igen!

    Jag förstår. En fråga: vad har du för iOS-version på telefonen? Det kan du kolla på:
    Inställningar -> Allmänt -> Om.

    Tack på förhand!

    Hälsar

    Johannes