Undersökning

Hej, fick en undersökning av er idag att svara på. Gör jag ju gärna o gick in där, men efter att ha besvarat tre frågor om TV,nu i mobil låste sig hela datorn och jag fick med mycken möda försöka komma igång igen. Behöver ju inte bero på undersökningen, men vågar inte gå in igen o försöka. Får bli obesvarat. . Använder nästan uteslutande TV.nu i stationära hemmadatorn iMac, och på sommaren i vår iPad.
Med vänlig hälsning,
Lasse Gifvars

Kommentarer

  • Hej,

    Vilken underökning syftar du på, vilka frågor ställs? Vi har kört några innan kring medverkande-sida och en för att söka testare men de är inaktiva nu. Kan ha bokats in från annonsavdelning om det kretsar kring annonserna men inte fått höra något om det.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Överst på undersökningen står RAM. Sedan: här kommer en ny undersökning från TVnu. Du har tid på dig fram till 2017-02-03 att besvara frågorna. Såg bara första sidan, tre första frågorna innan det låste sig. Gällde min syn på TVnu i mobilen.
    LGi
  • Tack för informationen, för vidare till de som gjort enkäten, verkar som något strular med det verktyget. Den ska dock bara dyka upp en gång per användare så du borde kunna komma in på tv.nu igen utan att den ploppar upp.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor