Tv4faktaxl

Hej jag undrar varför ni har avslutat sammarbretet med tv4 fakta xl. O varför det inte har gått ut någon information om detta innan.

Kommentarer

  • Tv.nu har ingenting med detta att göra. Det är kanalen själv som har fattat det här beslutet.
    Tv.nu är enbart en sammanställning av olika kanalers utbud.
  • Hej Sandra,

    precis som Texas skriver ovanför, så är det inget vi på tv.nu har någonting med att göra dessvärre. Det bästa är att du kontaktar den berörda kanalen direkt!

    Ha det bra!

    hälsar
    Johannes