Tv3 finns i tablån men deras filmer finns inte med under film fliken?!?

Kommentarer

  • Hej Masse,

    Är det i appen eller via webbläsaren detta problem uppstår i? När jag går in och kollar under film-fliken så ser jag filmer från TV3.

    Några enkla grejer du kanske provat redan, om inte får du gärna testa att:
     - Dubbelkolla så du inte har stängt av TV3 under kanalval: https://www.tv.nu/account#channels

    - Logga in och ut

    - Installera om appen (om det är i appen problemet uppstår för dig).

    Återkom gärna med info om du inte skulle få det att fungera så får vi undersöka det vidare.

    Ha det fint

    Johannes