Tv tablåerna

Varför har ni gjort en sån dålig uppdatering? Nu kan man inte swipa mellan programmen i samma kanal som det gick att göra förut. Nu måste man gå tillbaks för att kolla varje programinnehåll. Värdelöst. Bättre med den gamla. Mvh ia Kruth

Kommentarer

  • Hej Ing-Britt.

    Ber om ursäkt för sent svar. Tråkigt att du upplever uppdateringen som en försämring, men det är bra att du hör av dig och uppmärksammar oss på det så vi vet vad ni användare tycker. Jag tar din feedback vidare till mina kollegor som jobbar med Android-appen!

    Ha en fin dag
    Hälsar
    Johannes