Tv tablå

Hej från och med tisdag den 3 Jan står det att det är sändningsuppehåll på kanalen Godare vilket inte stämmer med tablån här.  Det har tidigare varit liknande problem då det i flera veckor stod att det var samma program hela tiden och då var det att något hade "fastnat" när man lägger ut tablån tex till tele2..kan det vara samma nu? MVh
Anette Sigfridsson

Kommentarer

  • Hej!
    ja det låter som samma problem! Vi och tele2 får vår data från ett amerikansk bolag och ibland blir det helt enkelt bara fel. Jag ska påpeka och anmäla felet till dem! Tack för att du hörde av dig om det.
    Johanna Cervin