TV loggan i appen

Hej!
Jag söker ofta på filmar som är på under en kväll och finner det svårt att se just vilken kanal det handla om då loggan är alldeles för små

Kommentarer

  • Hej Gary,

    det är en del som hört av sig gällande att logotyp- och textstorlek borde vara anpassningsbar. Förslaget är lagt vidare till vårt produktteam, så förhoppningsvis kan det komma att bli en ändring så att det går att anpassa på sitt personliga konto. Däremot har jag inget datum för när någon sådan uppdatering är färdig, men du får helt enkelt hålla utkik efter uppdateringar i telefonen 😀

    Ha det fint

    Hälsar
    Johannes
  • Håller med. Synd, er bra app är helt oanvändbar pga de små ikonerna. Kollar igen om ett halvår
  • Hej Eje,

    vi för givetvis feedbacken vidare. Ha det bra så länge.

    Hälsar
    Johannes