Total Drama World Tour

Hej, jag har försökt kontakta Cartoon Network angående Total Drama World Tour om dem kan sända den igen men jag får ett Mail efter en dag att det inte gick att sända mailet, skulle ni kunna kontakta Cartoon Network angående Total Drama World Tour?

Kommentarer

  • Hej Lena,

    vilken mailadress har du försökt nå dem på? den mailadress som jag hittar är kontakt@cartoonnetwork.se. Om den inte fungerar jag kan jag dessvärre inte göra så mycket mer. Men prova den - förhoppningsvis så fungerar det! 😀

    Ha det bra

    Johannes