Topics per kanal

Hej!

Tack för en bra app. Skulle önska att man kunde ställa in hur många program per kanal som visas. Nu bara 3. Skulle vilja själv ställa denna till 4, 5 osv för att få en snabbare överblick över kvällens program.

Kommentarer

  • Hej Nicklas,

    tack för att du hörde av dig. Jag får ta förslaget vidare till våra tekniker och produktteam så får dom kika på vad det finns för lösningar osv. Ha det fint!

    Hälsar
    Johannes