Tablån visar endast fram till tidig e.m. (sport).

Hej! Sedan några månader har det uppstått svårigheter för att inte säga omöjligt att se kvällens program (sport) om jag kollar på f.m.
Får vänta tills sen e.m. innan kvällens program (sport) visas. Vad har hänt eller är jag för oteknisk?

Mvh
Stig Jennebo

Kommentarer

  • Hej Stig,

    Hm, svårt att säga. Är det hemsidan du är inne på eller är det appen i din mobil? För när jag kikar på exempelvis sporttablån idag så ser allt normalt ut på hemsidan i alla fall https://www.tv.nu/sport.

    Ha det bra

    Hälsar
    Johannes