Ta bort konto

Hej,
Jag vill ta bort mitt konto. Vill ni hjälpa mig med det för jag hittar ingen funktion för detta.
Mvh Kristina

Kommentarer

  • Det ordnar vi!

    Ha det bra
    Johannes
  • jag skulle med vilja ta bort med konto men hittar ej hur man avslutar sitt konto ??
  • jag vill ta bort mitt konto kan ni hjälpa mig

  • hjälp mig snälla

  • Hej Linn och Sandra,

    Jag kan radera era konton, vänligen skicka e-postadresserna kontona är skrivna på till marknad@tv.nu.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Jag vill också få bort mitt konto, kan jag göra samma sak?
  • Hej Emma,

    Tar bort ditt konto, säg till om vi kunnat göra något bättre!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Hej kan du ta bort mitt konto omedelbart också ? Mvh Linn