Synpunkt

Rätt klantigt att skriva att Tyskland spelar mot Ungern när de spelar mot Sverige.

Kommentarer

  • Hej Helena,

    Jag försöker hitta var någonstans det stod fel. När jag kollar TV-tablån från i måndags så ser allt rätt ut härifrån, dvs. Tyskland - Sverige. Men självklart är Tyskland - Ungern fel, så återkom gärna var du såg det så ska jag dubbelkolla vad som kan ha blivit fel.

    Ha det fint!

    Hälsningar
    Johannes
  • Väldigt ofta är det felstavat i texten nertill till vänster på Rapport. Och felen hänger med hela dagen. Korrekturläs !
  • Hej Karin,

    är det felstavat i vår app/hemsida eller är det i själva rapport-sändningen på TV?

    Återkom gärna så ska vi kika på det!

    Ha det fint
    Johannes