Synkning av ljud och läpprörelser

Hej i 3 dagar har inte ljudet synat m läpprörelser på er kanal.  Går det att göra nått det?

Kommentarer

  • Tv.nu är en tv-tablå, ingen kanal, du har hamnat lite fel.

    Att döma av liknande inlägg från andra personer så menar du Kanal 5 och deras OS-sändningar, korrekt?

    Kanal 5 ingår i Discovery-gruppen, ett sätt att försöka nå dem är via DPlay:s kundtjänst:
    ​https://dplaysupport.zendesk.com/hc/sv/requests/new​​​
    Eller så kanske de har en Facebook-sida, vad vet jag.
  • Hejsan Inger,

    det bästa är, precis som användaren bubbert skriver, att du kontaktar den berörda kanalen för att få gehör för dina åsikter. Vi på tv.nu kan dessvärre inte göra något åt den här typen av problem då vi är en tv-tablå 😀

    Ha det bra
    Johannes