STREET OUTLAWS

Hej tv.nu! Är otroligt ledsen över att STREET OUTLAWS inte visas mer! Varför och är det nya avsnitt på G eller? Ruskigt nöjd över appen annars! Mvh

Kommentarer

  • Hej Micael,

    Vi styr tyvärr inte över vad som visas och när. tv.nu är enbart en TV-tablå/guide, vilket innebär att vi hämtar in information från alla kanaler om vad dom ska visa. Men när ett program slutar visas (som street outlaws) så är det bäst att du kontaktar den berörda kanalen för att få hjälp 😀 i nuläget kan jag inte hitta information om fler avsnitt dessvärre. Kul att du gillar appen! Sånt uppskattas alltid.

    Ha en fin vecka

    Hälsar
    Johannes