streaminginfo

Hej vänner,
ni importerar programinformation (filmer) från Tele2 Play men de listar många filmer som de inte har rättigheter till (enbart data från IMDB och möjligen en trailer)....så det gör "kundresan" från tv.nu avbruten/en återvändsgränd. De kanske har någon flagga i sin metadata så att ni kan filtrera bort falska flaggor?

Kommentarer

  • Hej Henrik,

    Det var inte bra, vi ska inte guida till några filmer som enbart har trailer. Skicka gärna några exempel på det här så hjälper det oss i felsökningen, superbra att du sa till!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Hej igen,
    t.ex. Jurassic Park och the Equalizer.
  • Hej Henrik,

    Du har rätt, det verkar vara något problem med länkar som endast har trailers. Vi håller på att undersöka och åtgärda detta!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor