Stor störande bild

Jag klickar på ett program för att LÄSA mer info, och det första jag får i popupfönstret är en stor jäkla bild som jag måste scrolla bort för att läsa programinfon som står gömd under bilden. Jag vill faktiskt inte se hur programledarna ser ut varje gång och en gång till, jag vill bara veta vad programmet HANDLAR om utan en massa extra jobbigt scrollande och pillande! På den här punkten är kolla.tv mycket bättre än tv.nu.

Kommentarer

  • Hej Jonas,

    jag tar med mig dina åsikter vidare till produktteamet så får dom titta på det. Tack för att du hörde av dig!

    Ha det fint

    Hälsar
    Johannes