Stöd för ical?

Hellooooo! Jag skulle uppskatta järnet om jag kunde peta in en ical för min tv.nu-kalender i min gmail. Finns det möjlighet kanske? :-)

Kommentarer

  • Hej,

    det är tyvärr ingenting vi har stöd för i dagsläget. Men det är en bra feature - det håller jag med om. Jag lägger vidare förslaget till ansvariga hur som helst!

    Ha det bra

    Hälsar
    Johannes