STARGATE SG1 Snälla läs <3

Hej! Jag är en kille som vart tvungen att vakna vid halv 7 tiden pga skolan och skulbussen som går 07:30. Det vanligaste jag gör är att starta Sexan (såklart) och göra frukost mm. samtidigt som jag kollar på teven. Det jag upptäckt är att ni startar om STARGATE SG1 serien från säsong 1 efter hela serien tagit slut. Börjar personligen bli less på avsnitten och kan dem snart utantill. Ville bara fråga om ni kunde börja visa STARGATE ATLANTIS efter denna sista säsong av SG1 ni visar just nu. Hade vart jätte kul att få se resten av serien då det var flera år sedan ni visade Atlantis. Tack så sjukt mycket på förhand. Vet att ni är jätte bra på att svara och läsa igenom dessa inlägg. <3

Kommentarer

  • Tv.nu har ingenting med sändningarna att göra eftersom den bara är en översikt av olika kanalers utbud.
  • Hej Denniz,

    Som Texas säger bestämmer vi inte vad som går på TV. Om jag var du skulle jag testa TV6 facebooksida, du hittar den här:
    https://www.facebook.com/tv6sverige/

    Med vänliga hälsningar,
    Victor