Sportkanalen HD hos Comhem

Från och med 1 februari ersätter Sportkanalen HD TV4 sport hos Comhem.
Sportkanalen HD kommer ingå i paketen TV Silver, TV Silver+ och TV Guld.

Kommentarer

  • Hej Andreas,

    Lägger till Sportkanalen, tack för att du säger till.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • C More ändrar sina sportkanaler fr o m 2018-09-01 så att C More Sport och C More Sport HD utgår och ersätts med C More Live 5 HD.

    Kanske ni visste det här men meddelar er i alla fall.

  • Hej Leif,

    Ska plocka bort de gamla kanalerna, ska även be vår leverantör lägga till den nya. Tack för att du säger till!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor