Sport - Spara och stäng

Varför måste man göra om proceduren välj sport - spara - stäng varje gång man startar tv.nu? Inställningarna ligger inte kvar till nästa gång man startar programmet. Gäller både webb och iOS-app.

Kommentarer

  • Hej!

    Just nu är det så appen är utformad, men jag lägger givetvis vidare idén till produktteamet och teknikerna så får dom kika på vilken typ av lösningar man kan hitta!
    Tack för att du hörde av dig.

    Hälsar

    Johannes
  • Hej
    Kommer inte in på kanal 5 fasten jag först har betalt och sett skialton men nu går det inyte   mvh Birgitta
  • Hej!
    Det är så uselt när inte Svt sänder Olympiska spelen. Varför sänder ni inte repriser på eftermiddagarna så att man kan se hela tävlingarna? Inte ens på Dplay kan man se tävlingarna i efterhand i sin helhet utan bara live. Då ska man skaffa ett ännu dyrare abonemang.  Förstår ni inte att man bara blir irriterad? Dessutom den enda kommentatorn som har klass är Anders Södergren.
  • Hej Katarina och Birgitta,

    Vi är endast en TV-guide så vi har inget inflytande över hur Dplay fungerar och hur Discovery schemalägger sändningarna. Ni hittar kontaktuppgifter här:
    http://www.discoverynetworks.se/viewerservice

    Med vänliga hälsningar,
    Victor