Speakertexten

Ta bort speakertextningen man ser ju inte mellantider o dyl ,kan jag själv klicka bort textraderna

Kommentarer

  • Tv.nu tar varken bort eller lägger till någonting.
  • Kanal 5 ingår i Discovery-gruppen, ett sätt att försöka nå dem är via DPlay:s kundtjänst:
    https://dplaysupport.zendesk.com/hc/sv/requests/new
  • Hej Roy,

    vi på tv.nu har ingenting med själva textningen att göra, just eftersom vi enbart är en tv-tablå. Det bästa är att du kontaktar Kanal 5 och tar det med dom 😀

    http://www.discoverynetworks.se/viewerservice

    Hälsar
    Johannes
  • Hur ska jag ta bort permanent löpande text på TV4?
  • Kan komma från text-tv, stäng av det.
    Eller så är det nån inställning i er digitalbox eller streamer.
  • Hej Ewa,

    det är tyvärr ingenting vi på tv.nu kan hjälpa dig med - vi är enbart en TV-tablå. Om du har problem rent tekniskt med din TV eller digitalbox så är det till deras kundtjänst jag rekommenderar dig att vända dig till! 😀

    Ha det bra
    Johannes