Sortera tablån:

Var hitta jag Min sida. Är det samma som Mitt TV.nu som inte fungera?

I så fall man kanske skall ändra det till Mitt TV.nu Sortera tablån

Kommentarer

  • Hej Lennart,

    Det är samma, lite inkonsekvent namngivning där tyvärr.

    Fungerar inte Mitt tv.nu? Har du gått in på Kanalval -> Sortera, där kan du trycka och hålla i för att sedan dra kanalen till önskad plats.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • När man klicka på Mitt tv.nu så försvinner kanalval.
    Endast rubriken med TV PLAY SPORT

    Ett stort grått fält

    och längst ner OM OSS SMARBETE ÖVRIGT

    Om man går in på kanalval och försöker dra kanalen till önskad plats så hoppa den tillbaka så fort man släpper det.
  • Vi har släppt en uppdatering för sajten, har du möjlighet att gå in och testa igen?

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Jag har prövat det nya uppdaterat TV.nu och märker ingen skillnad.
    Så fort man släpper kanalnamn så hoppa den tillbaka till ursprungsplats.
  • Vilken webbläsare och version av den använder du? Se gärna efter om det finns någon uppdatering till den om du kör en äldre version.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor