Slutresultat visas i tablå!!

Vid flera tillfällen har jag noterat att slutresultat visas på amerikansk fotboll.
Detta är ett stort problem när det för oss i Sverige ofta handlar om att se matcherna i efterhand. Då det är många matcher som spelas på söndagar så kan det vara flera olika matcher som visa i efterhand på olika kanaler/tider.

När man klickar runt på Tv.nu för att hitta sin match så vill iaf inte jag få reda på resultatet utan det vill jag få reda på när jag ser matchen.

Tacksam om ni så fort som möjligt kan åtgärda detta.

Kommentarer

  • Hej Niklas,

    Det är ganska många som hör av sig med samma feedback som du och jag förstår verkligen varför det inte är optimalt att visa resultatet.

    Vi jobbar i nuläget på en ny version av appen som kommer släppas inom en överskådlig framtid (inget exakt datum satt än), där man kommer kunna välja att sätta på och stänga av den funktionen individuellt. Så det kommer en lösning framöver!

    Tack för att du hörde av dig
    Hälsar
    Johannes