Skapa lista över mina valda favoritprogram

Vore väldigt skönt om det gick att skapa en egen kanalplan med mina valda favoritprogram genom att t ex klicka på de program för respektive kanal som jag vill se och att dessa val samlas under min egen kanalplan dag för dag så att datum, tid, program och kanal framgår.

Ni har all information redan, varför inte ta steget fullt ut och skapa den möjligheten. Det skulle bli den ultimata kanalplanen att ta fram och följa var dag och man riskerar inte glömma något program. Bara ta fram den listan och följa den.

Nu får man skapa själv en sådan lista antingen i huvudet eller nedskriven.

//Anders