Simpsons-avsnitten

Kan ni byta tillbaka The Simpsons avsnitten? Så att kvällsavsnitten kommer tillbaka till tiderna 20:00 till 21:00?

Kommentarer

  • Tv.nu byter ingenting eftersom den enbart är en tv-tablå.
  • Hej Raven,

    vi på tv.nu är enbart en TV-tablå som visar vad som sänds och när. Har du synpunkter på när program sänds osv. så är det den kanalen du får vända dig till 😀

    Ha det fint
    Johannes