Ser icke programinnehålket

När jag på min smartphone vill se vilken sorts alpin skidtävling som går på tv, så blir rubriken avklippt av "hjärtat". D v s svårt att förstå om det är damernas slalom, super-G etc. Detta gäller genomgående när man vill veta vilket program som går.

Kommentarer

  • Hej Petri,

    Tyvärr räknade inte vi med att titlarna kunde bli så långa som de är på vintersporten. Vi planerar att åtgärda detta i och med nästa uppdatering. Tack för att du hörde av dig!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor