Saknar slutavsnitten Biggest Loser VIP 2017

Enligt TV-tidningarnas tablåer så skulle Biggest Loser VIP sänts igår och idag. Så är det inte! Vad händer med de sista avsnitten på denna serie???

Kommentarer

  • Hej Margareta,

    det är tyvärr ingen information vi på tv.nu har. Den informationen vi sitter på är den som du hittar här: https://www.tv.nu/program/biggest-loser-vip

    Men jag skulle rekommendera dig att höra av dig direkt till TV-kanalen som sänder programmet för att få hjälp 😀

    Ha det fint
    Johannes