Saknad av program i er TV-tablå.

Jag har noterat att på senaste tiden så har flertalet program uteblivit/inte visats i er tv-tablå ( främst viasats kanaler). Det är också flertalet program som saknar helt info/ relevant info! Jag önskar att ni kollar igenom samtliga tablåer innan ni publicerar dom.

/ Federico

Kommentarer

  • Hej Frederico,

    Det är givetvis inte bra. Ber självklart ursäkt för det som inte stämt! Ska kika över det med resten av teamet. Tack för att du hörde av dig!

    Hälsningar
    Johannes
  • Hej,
    när sänder Ni Rena rama Rolf ige ?