Rekommenderade filmer

När man klickar på en film brukar det visa rekommenderade/liknande filmer under. Detta finns´inte längre varför?

Kommentarer

  • Hej! Det är ett misstag att de försvunnit och de kommer snart ligga där igen.

    Vänliga hälsningar,
  • Alla filmer idag visas längst upp Varför står dete vilken kanal de visasas på?
  • Hej Gabriel,

    jag tror inte riktigt jag förstår hur du menar. Har du möjlighet att ta en skärmbild och skicka så jag kan kika på det?

    Hälsar
    Johannes