Radera konto

Jag skulle vilja föreslå att ni lägger till en funktion för att enkelt kunna radera sitt konto utan att behöva skriva ett offentligt inlägg i forumet.

Kommentarer

  • Hej Kristina,

    jag tar förslaget vidare till produktteam så får dom kika på det 😀 Tack för att du hörde av dig.

    Hälsar
    Johannes
  • Radera konto
    Varför lägger ni inte till en funktion så man kan radera sitt konto utan att behöva skriva ett inlägg i forumet? Ni får radera mitt konto

  • Hej Ingemar,

    jag tar det förslaget vidare till ansvariga! Och raderar givetvis ditt konto om så önskas 😀

    Ha det fint
    Johannes
  • Ja Ni ska radera mitt konto:

  • Ordnade det under gårdagen 😀
    Ha det bra!
    Johannes