Pushnotiser

Jag har ställt in appen på att aldrig skicka pushnotiser och lik förbannat skickar ni ut tips för alla hjärtans dag. Inte intresserad av att bli störd av er. Förstått???
Nu sjönk appens rating avsevärt.

Kommentarer

  • Hej Per,

    Det var inte bra, vi håller på att undersöka, tack för att du säger till och ber om ursäkt för att vi stört!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Samma här. Avinstallerar.
  • Och samma här. Avinstallerar också.
  • Hej,

    Ni kan ställa in om ni vill ha pushnotiser om ni går in på Min sida -> Inställningar -> Pushinställningar.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Redan gjort. Ändå har jag fått vid tre tillfällen de senaste veckorna.
  • Hej Kai,

    Vilka reglage har du stängt av? Är du inloggad när du gjort inställningarna?

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • App installerad via Play Butik. Alla push- notiser avstängda i inställningar.
  • Hej Kai,

    Prova att gå in på pushinställningar, slå på och sedan av de igen så borde de synkas. Säg till om du får någon mer oönskad pushnotis.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor