Push

Jag får push fastän jag stängt av alla sådana. Jag vill inte ha push om t ex alla hjärtans dag.

Kommentarer

  • Hej Kent,

    Det var inte bra, ska kolla upp. Har du stängt av push om du går till min sida -> inställningar -> pushinställningar. Vi undersöker!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Samma för mej. Jag vill INTE ha pushnotiser!
  • Ja. Allt  är avstängt.

  • Tack,

    Du är inte ensam om att få den så det är något som krånglar, vi kollar upp!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Tackar!

    Tack för snabb respons!

    Mvh
    Kent