Programdetaljer laddas inte in.

Efter uppgradering till 8.0.0 så laddas in programdetaljerna in längre. Jag klickar på ett program men det står bara och snurrar. Testat både via wifi och 4g samt startat om enheten och även installerat om appen, inget har hjälpt. Jag har iphone och ipad med senaste ios.

Kommentarer

  • Hej Reine,

    Vi har hittat en bugg som orsakar det här. Om du inte vill vänta så kommer appen börja fungera igen innan uppdateringen är ute går du in på inställningar och aktiverar minst en streamingtjänst, då kommer programdetaljerna laddas in som de ska igen.

    Vi hoppas hitta en lösning inom kort!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Jag har gjort ovanstående och det fungerade ett tag, men nu påstår appen att jag inte har något nätverk vilket jag har. Jag har avinstallerat appen, startat om enheten och laddat ner appen igen. Igen skillnad. Jag har även avinstallerat appen, startat om routern, startat om enheten och installerat appen igen. appen påstår fortfarande att jag inte har något nätverk, vilket jag har. När kommer ni åtgärda detta? Även jag har iPhone & iPad med senaste iOS.
  • Nu fungerar inte ens det
    Nu verkar servrarna ligga nere också
    ”Inget wifi”
    Svtplay och andra har inga problem med Wi-Fi-nätverk.

  • Hej,
    Det är riktigt att om man lägger till en streamingtjänst så fungerar det att få fram programinfo, men då plötsligt slutar påminnelser att fungera. Så det behöver ni också kontrollera och testa att det fungerar innan ni släpper en uppdatering av appen.
  • Håller med övriga skribenter. Vill kunna klicka fram programdetaljer.
  • Så fort ni uppdaterar så brakar skiten ihop, sluta upodatera när något funkar.Ni losar folk, finns fler appar med reklam, det är väl det ni lever på?
  • NÄR fixas buggen för innehållet! Detta är mycket irriterande!
  • NÄR sker buggfixen För innehållet då? Hur länge ska man vänta?
  • Hallå Ann,

    jag förstår din frustration fullt ut! Våra tekniker jobbar så fort dom kan med att få ut den nya versionen.

    Har du provat den temporära lösningen med att lägga till en streamingprovider i "Mina kanaler" så länge? Det verkar funka bra för nästan alla som testat det.

    Ha det fint
    Hälsar

    Johannes