Program beskrivning

Hej. Jag önskar att ni kunde skriva vad det är för distans på skidskyttet och längdskidorna som går i SVT 1 och tv4. Det står bara att det är längdskidor och att det är världscupen samt skidskytte från östersund. Förra året skrev ni tex längdskidor damer 15km el skidskytte damer sprint. Det är bra att veta vilken typ av tävling det är. Hoppas ni kan fixa det så fort som möjligt. MVH Joachim

Kommentarer

  • Hej Joachim,

    Ska kolla med vår dataleverantör om vi kan gå in bättre beskrivningar för skidskyttet och längdskidorna. Tack för att du säger till!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Hej Joachim,

    Infon brukar stå om du klickar på programmet och sedan kollar i rubriken, ser att det är inlagt på söndagens sändningar på SVT1 exempelvis. Ska se om vi även kan visa denna info i beskrivningen så att det är lättare att hitta.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor