Possessiva pronomen

Hej
Har nu läst ett flertal av den beskrivande texten till programmen, i samtliga texter innehållandes possessiva pronomen används det fel, kolla gärna upp i svensk grammatik.

Kommentarer

  • Hallå Stefan.

    Bra att du hör av dig. Har du något exempel på ett program eller en film där detta förekommer?

    All text och info du ser i tablå inhämtar vi automatiskt från ett s.k. tredjepartsföretag, alltså ett bolag som förser oss med data. Så jag ska kontakta dem för att se vad som kan göras åt det.

    Hälsar
    Johannes
  • Hej
    Varför ser det ut så här när man gårin på kolla.tv, ser inte dagens program och vissa kanaler är borta. Går man in på nästa dag funkar det som det ska.
    Mvh/Hans

  • Hej Hans.

    Det kan inte vi på tv.nu svara på dessvärre, eftersom kolla.tv är ett helt annat företag. Så du får kontakta deras kundtjänst och se ifall dom kan hjälpa dig helt enkelt 😀

    Ha det bra
    Hälsar
    Johannes