Playtjänster saknas

Hej!

Vad sägs om att lägga till stöd för playtjänsten Amazon Prime? För att kunna sortera efter innehåll precis som t.ex Netflix.
Tack för en i övrigt bra tjänst!

Kommentarer

  • Hej Joakim,

    Bra förslag! Vi ska lyfta det med produktteamet. Det kan vara svårt att lösa rent tekniskt, men vi vill såklart ha alla playproviders i Sverige. Förhoppningsvis så kommer vi lösa Amazon framöver.

    Ha det bra!
    Johannes
  • Hej
    Det har nu gått ett år sedan frågan om Amazon Prime kommer till playtjänsten och det skulle vara trevligt med en uppdatering om hur det går med det.
    Mvh // Micke
  • Hallå Micke,

    Självklart!
    Jag har inga superbra nyheter tyvärr. Men amazon prime har diskuterats internt en del. Men det är dessvärre inget som vi planerar att implementera i vår playtjänst i nuläget. Mer precist svar än så kan jag nog inte ge för tillfället.

    Hör av dig om det är nåt mer du undrar över!

    Trevlig helg!
    Johannes