Play tips

Hej ni tipsar om filmer bla på viaaplay som sen inte finns??? Flera ggr har det hänt. Undrar hur ni skaffar info om filmer på play? Viaaplay hade ingen aning när jag ringde och efterfråga filmer som ni tipsat om?

Kommentarer

  • Hej Eva,

    det var inte bra förstås. Är det någon speciell film du syftar på? Om du återkommer med någon eller några filmer som inte funnits kan jag kolla på vad som kan ha hänt. Tack på förhand

    Johannes