Planering av seriestarten mm.

Hej,
Jag skulle vilja att ni bygger in en funktion i appen där det går att se kommande datum när serier mm kommer visas samt att det går att lägg in i kalenders som påminnelse när de visas.

Bifogat finner ni en sida som jag använder och hoppas liknade kommer i appen.

https://seriestarter.wordpress.com

Kommentarer

  • Hallå Lars,

    det är ingen dum idé. Jag lägger det vidare till produktteamet så får dom kika på vilka lösningar som finns. Tack för att du hörde av dig!

    Hälsar
    Johannes