Perfekt, im back

Tack, nu funkar sidan perfekt igen och jag har kommit tillbaka till Sveriges bästa TV-sida igen.
Fast ett tag hade jag lite panik haha

Kommentarer

  • Hej Mats,

    Målet är ju såklart att sidan ska bli bättre, inte tvärtom!
    Därför uppskattar vi konkret feedback som vi kan ta till oss och agera på.
    Vi kommer att trimma till nya sidan och jag hoppas verkligen att du kommer ännu mer nöjd.

    Bästa hälsningar,