Påminnelser

Xperia xz. Har ingen betydelse om uppkopplingen är wifi eller abonnemang.
Alla push år på. Alltid inloggad. Har avinstallerat och installerat igen
INGA påminnelser kommer. VARFÖR?

Kommentarer

  • Hej Marie,

    Tack för att du skriver till oss och rapporterar om detta. För att kunna hjälpa dig behöver jag även veta vilken uppdatering du har på appen och mobilen?

    Trevlig måndag,
  • Hej!
    Appens version är 5.4.7
    Mobilens version är 39.2. A. 0.417
    /Marie
  • Jag har samma problem. Honor 8, android version 6.0(om det är det du menar m uppdatering på mobilen) och ver 5.4.7 på appen.
  • Hej Marie och Thomas,

    Är ni inloggade eller inte när ni sätter påminnelsen?

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Jag är inte inloggad. Det har funkat iallafall. Jag har dock skaffat min H8 nyss, men pushnotiser är på så det borde funka.
  • Som jag skrev i första inlägget är jag alltid inloggad.

  • Hej Marie,

    Ber om ursäkt, missade det. Har skickat info till utvecklarna nu och de undrar om du har möjlighet att logga ut och sedan logga in igen, finns en möjlighet att det kan fungera.

    @Thomas. Tack, de ska kolla närmare på det.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Ok,  har nu loggat ut och loggat in igen.
    Håller tummarna...
  • Tjohoo!! Fick en påminnelse precis!
    Den första på väldigt länge!
    Tack.