Påminnelse om nya avsnitt av en viss säsong

Hej
Jag har nyligen börjar använda tv.nu. Kanske är det jag som inte hittar rätt riktigt?
Jag skillnad vilja markera och få påminnelser om en viss säsong av en serie. Eller flera...
T ex sökte jag på Big bang theory, som jag följt länge och sett alla avsnitt i ordning. Då är det ju bara intressant att få påminnelser om när avsnitt ur den säsongen jag är på kommer ut! Info om gamla avsnitt blir bara störigt.
Och Outlander, där har jag sett allt som finns ute nu, men skulle gärna vilja få en pling när en ny säsong släpps...
Hur kan man göra för att slippa få med onödig info?