Pålagt skratt

Är det inte dags att sluta med pålagda skratt i filmer nu. Det blir inte roligare snarare tvärt om.

Kommentarer

  • Hejsan,

    det kan man tycka. Däremot är det inget vi på tv.nu har något med att göra då vi är en TV-tablå. Så har du synpunkter på filmer eller TV-program som visas på TV så är det bäst att du kontaktar den berörda kanalen. Ha det fint!

    Hälsar
    Johannes