OS Prisutdelning

Hej
Jag följer allt på OS men jag saknar en sak. Vi har ju fått många medaljörer och framför allt flera Guldmedaljer men ni följer medaljutdelningen väldigt dåligt. Man vill ju se medaljutdelningen och höra Sveriges Nationalsång. Vad är problemet?
Hälsningar
Kenneth Ask

Kommentarer

  • Tv.nu har ingenting med sändningarna att göra.
  • Hallå Kenneth,

    vi på tv.nu är enbart en TV-tablå, så vi bestämmer inte över hur kanalerna väljer att forma sina sändningar osv. Det bästa är att du hör av dig till Kanal 5/Discovery för att framföra dina åsikter 😀

    Ha det bra
    Johannes