Omöjlig inloggning!

Jag är vansinnigt less att varje gång behöva traggla med inloggningen, varför ska det vara nära på omöjligt att logga in på tv.nu?? Det tar ofta upp till en timme med oändligt många försök innan jag ibland lyckas nå min tablå!! Jag testat allt ifrån att rensa cookies, öppna i inkognitofönster, Facebookinloggning till att försöka byta lösenord, vilket inte heller funkar!
Det blir bara värre och värre hela tiden! Snälla, kan ni inte försöka fixa buggen snart?? /Helena

Kommentarer

  • Hej ! Jag har haft er app på min Samsung tab i flera år. Har kunnat "trycka" på ett litet hjärta för att sedan snabbt kunnat se vilka program jag var intresserad av. Detta fungerar ej längre ! Så fort jag gör det vill appen ha min mailadress samt lösenord..och den säger bara hela tiden att detta är fell !!! Har er även på mail på den stationära datorn och där var jag tvungen att byta lösenord...men detta lösenord fungerar ej på "plattan" ????
    Med vänlig hälsning. Maggan
  • Hej,

    Ber om ursäkt för sent svar. Vi kommer inom den närmsta tiden byta inloggningssystem vilket ska lösa problemen. När vi har bytt system kommer ni få ett mail där ni ombeds aktivera era konton på nytt.

    Ber om ursäkt för strulet!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Hej!
    Den versionen jag har just nu fungerar, men jag har inte vågat uppdatera till de tre sista versionerna, eftersom jag av erfarenhet vet att det kommer trassla med antingen inloggningen eller att appen blir jätteseg och tar evigheter.
    Ska jag våga uppdatera nu när jag har en version som fungerar skapligt?

  • Hej Chris,

    som vi vet så känner vi inte till några buggar eller liknande som skulle göra att din app fungerar sämre efter uppdatering. Men det är förstås helt upp till dig hur du vill göra 😀

    Ha det fint
    Hälsar
    Johannes