Svårläslig logotyp på kanalnamn

Använd för tusan storre logotyp på kanalens namn. Nu krävs kraftigt förstoringsglas. Mycket irriterande.

Kommentarer

  • Hej Pavel,

    Vilken kanal har för liten logotyp?

    Allt gott,
  • Grå text på vit bakgrund fungerar dåligt på dagens små apparater! Jag håller på och letar efter något bättre är tv.nu!
    Färgblinda har det ännu värre....
  • Hej Nor,

    Det låter inte bra. Vilken uppdatering har du på mobilen och appen. Vilken enhet surfar du ifrån?

    Allt gott,
  • I PRINCIP ALLA KANALERS LOGA INNEHÅLLAND TEXT ÄR OLÄSLIG UTAN FÖRSTORINGSGLAS när man kör på iPad eller iPhone 7+ med senaste uppdateringar. Appen utgår vi i från uppdaterare sig själv.
  • Instämmer!
    I princip alla kanal-loggor är för små! Och jag har ändå surfplatta. De ser ut som en liten färgplump bara...
  • Hej,

    Jag ska framföra era klagomål till våra utvecklare. Däremot kan jag kan inte lova att vi kommer göra något åt problemet direkt eftersom vi i nuläget har andra produktlösningar som behöver prioriteras. Men däremot så lovar jag att framföra kritiken och låta våra produktutvecklare göra ett avvägande ifall kanal-loggornas storlek behöver förstoras.

    Tack för ert tålamod,